در این تحقیق بر آنیم که با بررسی فضاهای تشکیل دهنده یک دانشکده معماری، آموزش معماری، دانشجوی معماری و ارتباط آنها با فضا و پیرامون خود به ضوابط و معیارهایی دست پیدا کنیم که طراح را دریافتن راه حل نهایی یاری رساند. نظر به اینکه اکثر پژوهش های موجود درباره کیفیت فضاهای آموزشی در برخی زمینه های خاص مانند دانشکده ها و یا دانشکده معماری بسیار ناچیز و کمرنگ می باشد، اجرای این پژوهش ضروری به نظر میرسد. یافته های این تحقیق و پژوهش میتواند ما را در ایجاد فضای انسان ساخته بهینه تر، دانشکده های کاراتر و نیز به بیان نظریه های جدیدتر یاری دهد.فهم انسان در برخی از موارد، پروسه ای پیچیده به خود می گیرد و گاهی خیلی ساده اتفاق می افتد، در واقع گاهی فهم از حس برمی خیزد، گاهی از وجود، گاهی فهم ریشه در ادراکات حسی ما به خصوص حس بینایی از دنیای اطرافمان دارد و گاهی ریشه در معانی، که یا در وجود انسان شکل گرفته و یا از محیط پیرامون برداشت شده است
آخرین ارسال های انجمن
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
![]() |
0 | 237 | sazehkaran |
![]() |
0 | 173 | sazehkaran |
![]() |
3 | 422 | sarafazli |
![]() |
0 | 499 | amirzarbakhsh |
![]() |
0 | 504 | narges |
![]() |
0 | 583 | narges |
![]() |
0 | 419 | narges |
![]() |
0 | 458 | narges |
![]() |
0 | 442 | narges |
![]() |
0 | 462 | fatima |
![]() |
0 | 486 | fatima |
![]() |
0 | 443 | fatima |
![]() |
0 | 514 | fatima |
![]() |
0 | 501 | fatima |
![]() |
0 | 613 | parniya |